Dictionar de marketing englez-roman

19,00 lei

A. Ivanovic, P.H. Collin – Dictionar de marketing englez-roman.

Editura: Niculescu
  • An: 2006
  • Pagini: 384
  • Stare: Nouă

Stoc epuizat

Transport gratuit pentru comenzi de minim 200 lei

  • Livrare oriunde în țară prin Curier Rapid
  • Stocul cărților este actualizat zilnic
Plătește în siguranță

Dacă marketing nu e… nicio afacere nu e!

Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre “ce se intampla cu produsele si serviciile”, constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice “chestiei” care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului?

Acest dicționar de marketing englez-roman este:

COMPLEX: acopera o arie terminologica de aproape 7 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis).

ACTUAL: include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate).

PRACTIC: cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului.

Dicționarul de marketing ii asigura consultantului un bagaj consistent al termenilor utilizati in cercetarea de piață, publicitate, asistența promoțională sau tehnicile de vânzare.

A. Ivanovic, P.H. Collin - Dictionar de marketing englez-roman.

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Dictionar de marketing englez-roman”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *