Noua carte neagra a firmelor de marca

49,00 lei

Klaus Werner, Hans Weiss – Noua carte neagra a firmelor de marca.

Editura: Aquila

1 în stoc

Transport gratuit pentru comenzi de minim 200 lei

  • Alegeți livrarea prin Poșta Română sau Curier Rapid
  • Stocul cărților este actualizat zilnic
Plătește în siguranță

Denumită de către mass-media “Noua Biblie a adversarilor globalizării”, această “carte neagră” îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald’s, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele. Autorii cărţii oferă date despre firme – cifra de afaceri, profit, angajaţi – dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme – poate chiar mărcile dumneavoastră preferate – îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.

Klaus Werner, Hans Weiss – Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internationale.

Ediție cartonată, cu supracopertă.